A Barbecue for Betty
S1, E9: Bill celebrates being 'free and clear' from Roman, but the Prophet's meddling might not be over. Nicki drops a bombshell on Bill, hoping for forgiveness but fearing the worst. Don falls hard for a woman named Betty. Bill vents to Sarah after a run-in with the law. A vote-obsessed Margene leaves a 'Chad' hanging.