Twisted-Wonderland: The Animation A Desperate Heart
S1, E4: Yu is catapulted into the world of Twisted Wonderland; there, he finds himself enrolled at the notorious magic academy Night Raven College; to return to his world, he needs the help of his uncooperative classmates.