A Father's Love
S2, E13: When Nick’s con-man father suddenly reappears, Jess tries her best to mend the relationship between them, despite Nick’s fears that he’s being used in another one of his dad’s gambling schemes. Meanwhile, Schmidt teams up with Robby to try to win back Cece.