The Golden Girls A Piece of Cake
S2, E25: While preparing for a friend's birthday party, the girls recall past birthdays, including Rose's surprise birthday party for Dorothy, a surprise birthday party for Blanche and a memory of Sophia's birthday involving her late-husband Sal.