A Shot in the Dark
S14, E9: When Peter’s couch is stolen from his front lawn, the guys form a neighborhood watch group. While on duty, Peter sees someone trying to climb into Cleveland’s house and he shoots him. Peter is then arrested and charged with a hate crime. Meanwhile, Cleveland is touched when Peter finally admits to the accident, so he takes the fall for the crime and Peter is exonerated.