A Tale of Three Cities
S8, E1: After recent trips take the Dunphys to New York; Mitch, Cam and Lily to the Midwest; and Jay, Gloria, Manny and Joe to Juarez, Mexico; the Pritchett-Dunphy-Tucker clan reunites in its eighth season premiere with all of the families converging at home for Father’s Day.