A Trout in the Milk
S7, E5: The team -- Daniel Sousa in tow -- reunites with more than one familiar face at the S.H.I.E.L.D. hangout and discovers exactly how to dismantle the Chronicoms' latest plan; the Zephyr unexpectedly leaps forward again.