Achilles Heel
S1, E8: While Carrie and Saul are left reeling by the news that Walker is alive, the intelligence organizations squabble over how to capture him. The FBI leans toward using the public's help, but Carrie thinks they should use his family to draw him out. Elsewhere, Brody sets out to find a mysterious man who has surprising info about his years as a captive.