Alamogordo, NM
S2, E2: Stroud hits the road on his mission, making rapid progress. Ben seeks out a former associate of Scudder's named Father Kerrigan, a disturbed artist whose 'vision' Ben has seen before. Justin and Iris welcome a beautiful new 'servant' into their home. Meanwhile, Samson threatens to replace Stumpy, who works Rita Sue and Libby harder than ever; Sofie seeks comfort in manual labor, to the men's chagrin; Lila challenges Samson's easy dismissal of Lodz; Management confides in Ben about a secret fear; and Justin makes late-night visits to Chinatown, where a mysterious woman helps manifest his destiny--in the flesh.