All Things Being Equal
S8, E20: Gloria, Claire, Haley, Alex, Lily, Luke and Manny are equally committed to showing their support for gender equality and the women’s movement in very different ways. Meanwhile, Jay and Phil are at odds on how their parking lot attendant, Joan (guest-star Niecy Nash), should be running their lot, and jealousy ensues when Pam prefers Mitchell’s help over Cam’s with her baby.