Amen
S1, E5: In the midst of its coverage of the ouster of Egyptian President Mubarak, the 'News Night' team learns of a protest in Wisconsin condemning Gov. Scott Walker's bill to balance the budget by cutting teachers' jobs. As Maggie, Jim and Don hustle to get side-by-side views of the simultaneous uprisings on air, Neal tracks down an Egyptian insider, who can get on-the-ground updates.