Anthony Anderson in the Sierra Nevada Mountains
S1, E5: Anthony Anderson joins Bear on an adventure through the alpine lakes of the Sierra Nevadas. Bear tosses their backpacks out of the helicopter and they skydive into their adventure. Once landed they search for their backpacks and Bear teaches Anthony navigation and knot tying skills as they trek. On day 2 Anthony wakes up alone and needs to execute the skills he was taught to get extracted.