Are You a Spider, Matt?
S1, E7: Judd enlists Ryan to help charm Harrison Aimes, a wealthy passenger who has a strange effect on Judd; the passengers become transfixed by a divine image circling the ship; Rav deals with the fallout when the ship's moral quandary hits the media.