Baby On Board
S3, E24: It's been an up-and-down emotional roller coaster for Mitch and Cam in their quest to adopt another child. Their latest ride has them bringing Gloria in tow as a translator, leaving Jay and Manny to look after Lily, who has a big dance recital coming up. Meanwhile Claire and Phil have a proud parenting moment when they send Alex off to her first prom, but then that is quickly marred with Haley's shocking news of her future plans.