Baby, Talk Is Cheap
S4, E6: Samantha's experiment with novelty nipples wins her a man's affection. Meanwhile, Carrie's leap into the information age reunites her with Aidan; Charlotte and Trey take the next step in their marriage; and Miranda ponders the allure of the ass.