Backslide
S1, E23: When Jess and Nick run into their exes Paul (guest star Justin Long) and Caroline (guest star Mary Elizabeth Ellis), the gang fears they both may “backslide” into romantic relationships. Meanwhile, Schmidt desperately tries not to get aroused as he deals with a delicate medical issue, Winston suffers the consequences of a wild night out with his boss (guest star Phil Hendrie) and Cece brings Schmidt to a nursing home to meet her grandmother (guest star Madhur Jaffrey).