Bad Hair Day
S4, E16: Claire flies solo to her college reunion and runs into a professor she once dated, but when Phil shows up things get really awkward. Back at home, Jay is obsessed with winning his big bowling tournament, and Gloria is running ragged with the baby but won't admit it. Mitchell offers to take baby Joe for a while, and Cameron seizes the opportunity to use him in one of his elaborate photo shoots. However, a wig malfunction leads to unfortunate results and no one wants to be the one to face Gloria.