Tom & Jerry Kids Bat Mouse; Puss 'n' Pups; Outer Space Rover
S1, E104: Jerry confronts Tom after donning a mail order Batmouse costume which is supposed to make him invincible; Spike tries to teach Tyke to chase cats; Tom chases an intergalactic dog accidentally left behind by his spaceship.