Bizaardvark vs Vicki Hot Head Fuego: A Fight for the Ages
S1, E14: When Paige and Frankie learn Vuuglers get into feuds for publicity or subscribers, they decide to start a fake feud with 13-year-old MMA fighter Vicki Thunder Foot Fuego; their idea doesn't go according to plan.