The Perfect Murder Bizarre Love Triangle
S5, E1: Ann Anastasi returns home from shopping to find her husband, Anthony, lifeless in bed, a gun beside him; police soon find a second victim, Jacqueline Riggs, in the basement; later, they discover a dark tale of love, lust and violence.