Black Blizzard
S1, E4: On the road to Babylon (Texas), the carnies come face-to-face with nature's fury. Lured by clues about his past, Ben reluctantly follows Lodz into an abandoned house, where the seer tests Ben's powers; Sofie socializes with a handsome cafe owner, to Apollonia's chagrin; Samson pays a visit to an old flame; and Jones, facing a roustabout mutiny, comes up empty in his effort to meet with Management. Meanwhile, Brother Justin struggles with an ultimatum: give up his new migrants' ministry at Chin's, or face losing his old congregation at First Methodist.