Blooming on the Coosa
S1, E6: For their final takeover task, Ben and Erin help heal the tornado-damaged part of Wetumpka by breaking ground on a farmers market overlooking the Coosa River; Jasmine Roth and Ty Pennington pitch in to restore a 130-year-old landmark's former glory.