Bones on a Blue Line
S5, E15: When a subway train is thrown off the track by 60,000 gallons of flood water, a partially skeletonized body emerges out of the overflow. While Dr. Sweets, a passenger on the derailed train, copes with post traumatic stress, the rest of the team and intern Daisy Wick (guest star Gallo) get to work on identifying the victim as Martin Aragon, a professional ghost writer caught up in a deadly love triangle. Meanwhile, Brennan releases her second book to great success, but has to accommodate a nosy reporter, and Sweets’ near-death experience leads him to make a drastic decision.