Boo Boots; My Doggie Dave
S1, E102: Feeling unappreciated, Boo Boo gets a boost from a new pair of boots, but Yogi grows jealous of Boo Boo's newfound popularity; when Doggie Daddy brings a disguised Augie to his guy's night, she becomes the most popular member of the group.