Break Down the House
S14, E1: Meredith and the team are focused on helping Owen's sister after her shocking return, and Amelia faces a conflict over a patient. Meanwhile, Bailey is forced to give Grey Sloan a facelift after the fire, and the doctors are introduced to a few new faces that spice things up around the hospital.