Bad Hair Day Bye, Alopecia
S1, E1: William lost his hair in a fire, but after years of bad hair pieces, Dr. Angie has a fix; Shanae suffers from bald spots and hopes Dr. Meena can do a transplant; former model Charli is growing a beard, and it's up to Dr. Isha to help her save face.