Macross Dynamite 7 Cemetery
S1, E2: On Macross 7, Fire Bomber holds a concert without Basara. Back in space, Basara narrowly escapes death with the help of Elma's sister, Liza from the Galactic Patrol. However, he collapses again after recklessly leaving the hospital. At the same time on Macross 7, Gamlin has detected Basara's Song Energy and sets out to find him.