Chapter Four: Nothing Takes the Place of You
S1, E4: In the 1970s, a booming Stax expands to Los Angeles and gives back to the black community with the benefit concert "Wattstax" but when their bank goes under and the company faces other legal setbacks, Stax prepares to shutter its doors.