Chapter Two: Soul Man
S1, E2: Stax breaks through to the white market with the hit "Soul Man"; the death of Stax star Otis Redding, the assassination of Dr. Martin Luther King Jr., legal obstacles and ongoing racial tensions in Memphis reveal cracks in the company's façade.