Charlie Wants an Abortion
S1, E2: Charlie is skeptical and nervous when a girl from his past reveals that he is the father of their child. Though their time spent together is initially disastrous, Charlie finds an unexpected perk in acting as the brat's father. Meanwhile, Mac becomes more serious about pro-life causes when he realizes his passion for this viewpoint might get him laid. Dennis sinks to an equally low level as he uses an abortion rally as a forum for meeting chicks.