Chico Goes to Preschool / Kelly's Chili
S3, E15: Chico Goes to Preschool: It's Manny's nephew Chico's first day of preschool, but Chico is nervous about going. Kelly's Chili: Kelly needs Manny and the Tools' help to open the stuck drawer of an antique desk.