CHiPs and Salsa
S9, E19: When Haley hears that her loopy boss (guest star Mira Sorvino) is looking for a product with the magical properties of peppers, she tries to gain favor by convincing Gloria to sell her salsa to NERP; Mitchell gets Cam the police ride-along he’s always dreamed of.