Christmas Through Your Eyes
S6, E10: With the holidays approaching, Bonnie attempts to replicate her favorite traditions, while reminiscing about happier times with her friends. Not able to return home to Mystic Falls for her favorite time of the year, Caroline is surprised when Sheriff Forbes (recurring guest star Marguerite MacIntyre) brings the holidays to her at Whitmore College. Meanwhile, after discovering that Jo (recurring guest star Jodi Lyn O’Keefe) has gone missing, Alaric turns to Damon and Elena for help, while Liv (recurring guest star Penelope Mitchell) and Luke (recurring guest star Chris Brochu) find themselves at odds when Tyler approaches them with a risky plan. Elsewhere, Jeremy helps Matt carry out a plan to take down Enzo, but grows concerned when Matt takes things too far. Lastly, Stefan is forced to break some devastating news to Caroline.