Saki Confrontation
S1, E3: Everyone senses that Nodoka feels uneasy when Saki plays. When it’s certain that the problem takes a turn, Nodoka explodes! Meanwhile, Hisa and Mako are nominated by their prefecture to participate in a high school’s mahjong tournament.