Crabitha First; Into the Mönkey Möbile
S1, E5: Dax and Booster help Crabitha learn to let go when she and Pupsicle get in a tug-of-war over pizza; to save a pig lost inside Monkey Wrench's hideout, RoboGobo helps Hopper focus.