Curse of the Monkeybird; Marvin Flag Gag: Deflating Planet; Harm Wrestling
S1, E1: Daffy Duck and Porky Pig search for hidden treasure; no one messes with arm-wrestling champ Yosemite Sam -- until Bugs Bunny comes along.