Dancing in the Dark
S5, E6: Rose has been dating, Miles Webber, a college professor, but the only thing they seem to have in common is the dance floor. But when Miles invites her to a party, Rose feels like a fish out of water being surrounded by all his intelligent friends. Meanwhile, Blanche battles a dating slump.