Dead Presidents
S2, E19: When millions are stolen from one of Webb's employees, he enlists Stabler and Donnelly to retrieve the cash and punish the thief; the task force takes an opportunity to nail down both Webb and the Brotherhood but runs into a dangerous obstacle.