Deadly Waters
S1, E3: On the third leg of his extreme African safari, wildlife enthusiast and survivalist Hazen Audel takes on mighty Lake Baringo. Determined to witness a million-strong flock of flamingos before they fly south, he enlists the help of master boatsmen, the Il’Chamus tribe. Dodging hippos and crocodiles, he builds a raft to compete in a tribal lake race and win the right of passage to see the mega flock.