Desperately Seeking Willow
S7, E19: While staying over at the Taylors, Willow doesn't return home from a club one night... Jill fears the worst and sends the whole family out searching for her. It's Saint Patrick's day on Tool Time, and who better to celebrate with than the boys from K&B Construction.