Don't You Feel Me
S6, E6: With Sookie immune to Bill's influence after retreating to a plain that can only be accessed by faeries, Bill decides to seek out Lillith for advice on handling the escalating human/vampire crisis. Eric, Pam, Nora, Jason and Jessica get up-close-and-personal looks at the perverse perils of Vamp Camp. Sam comes to a decision he hopes will be in Emma's best interest. Andy gives his faerie daughter a name, or two or three or four. Arlene has a solution to Terry's malaise. Bill faces off against Burrell, and Eric learns the startling truth about TruBlood's resumed production plans.