Synduality Noir Drifting the Maze
S1, E5: To become a stronger Drifter, Kanata must strengthen his bond with his Magus; Kanata makes his way to the Fes maze with Noir; a group attacking Amasian Type Zero Magus and their Drifters comes to Tokio's attention.