Grimm Episode 14
S2, E14: The Wesen code of honor comes into question when Nick, Hank and Monroe discover a series of bank robberies with Wesen using true natures as their disguises. Meanwhile, Juliette finds herself tormented by faint, slowly returning memories that cause her to question her mental state.