S1, E4: Soohyun is shocked after receiving an illicit photo of Suho, so she investigates; Seonyul seeks Soohyun to obtain Hyeongja's diary but encounters an unexpected fight; Soohyun's heart goes out to Seonyul, and she ends up volunteering as his protector.