S1, E6: Oh Yeojin finds Seungcheon's golden spoon and threatens him with it; Seungcheon realizes that deep inside, he still has the desire to return to Hwang Taeyong, but he is hesitant; Yeojin gives Seungcheon no choice but to return to Hwang Taeyong.