mixed-ish Every Little Step
S1, E22: The kids meet a homeless man in their neighborhood; Paul and Rainbow try to help their local homeless community by starting a soup kitchen at Rainbow's school; Denise has a new boyfriend, and Alicia doesn't think they're a match.