Mormon No More Family is Everything: Eternal Life in the Celestial Kingdom
S1, E3: Tensions rise when Sally's extended family gathers for a reunion; with their moms in tow, Sally and Lena try on distinctly non-Mormon outfits for their upcoming wedding; a gay Mormon confronts his former therapist, who tried to change his sexuality.