Fever Pitch
S1, E2: Fozzie Bear pitches big ideas for "Muppets Now;" the Swedish Chef tries to cook a better molé sauce than his competitor, Danny Trejo; Dr. Bunsen Honeydew replaces Beaker with a new smart assistant; Taye Diggs and Linda Cardellini guest star.