Fighter D, as a Part of “Ranger Force”
S1, E5: Fighter D infiltrates the White Dragon's Nest in disguise, but things do not go according to plan when he meets Sesera, Hibiki's older sister and the other Rangers; he also discovers that someone unexpected is living in hiding.