Tournament of Champions Final Face-Offs of the First Round
S4, E4: Guy Fieri matches up the remaining eight chefs for the final round of jaw-dropping sudden death battles; four culinary powerhouses will move on to the round of 16 while four losing chefs will head home to begin their training for next year.